Mittwoch, 8. August 2018

I am one Nazi hunter .... and the SPEIS of the NAZIS

 I am at least
been officiated
because I am one
  Nazi hunter
asks the Jewish community
Germany
the federal government
as a patron
  he refuses
for years
nazi hunter me
appropriate to the species
as part of vekitaria .... on fridays a steak ...
.. disposal of my grandmother
already to my mother
Offal
  is like eating shit
  for me
has the red .......... try me
to push under
took ..... meatloaf
shit ...... I riche immediately
has the 2m ossi with
saliva ....
... sturtz
  pushed in !!!
baaaaaaaaaaa
why not everything ,,,,,
said afterwards
his complaints looks !!! .....
.......... as thanks !!! Pooh
,
The nurse who served it !!!
was only victim of the red !!! equalized !!!

 .
 our statesbedinstetenmostly office helper(if not ...... from today ......... schumel schumel !!!and I'm always right.... we always do that ..... hehe ..... but psssssst)if they know about me... and officials areand did not do anything.hang it up !!!without shaking !!!...........
 
mostly made in DDR................. maggots are good too +++ ... thanksbring medestituteon behalf of the governmentpreviously with judicial disposaland legally prescribedgeritsvollzierand 3 requested by mepolice officers as witnessesI informed about my civil servants !!!as the accomplice too !!!which on the other handinformed methat is normal in Germanywhat just happenedand fucking ammiswe do not need it here any more !!!in stasifressen TV ......... still!do you have in the ddronly in a controlled waythe snoopers !!! MP !!!so the wall !!!full control over the ammisand my papa peter !!!no grzimek herethey usually do not like thatlike MP and BOEKESTHE FOOD OF THE NAZISor so ???? ........ not my department


 aber hört sich
 cool an .
..... oder ???
man bin ich gut ........... <3 hehe


https://schadenbegrezung.blogspot.com/2018/08/das-speis-der-nazis.html




ich bin mindesten
verbeamtet worden
weil ich ein
 nazi jager bin
fragt die jüdische gemeinde
deutschland
die bundesregierung
als schirmherr
 weiget sich
seit jahren
mich verdieten nazi jager
artgerecht zu erneren
als weil teil vekitaria .... freitags ein steak ...
.. verfügung meiner großmutter
schon an meine mutter
innereien
 ist wie scheiße fressen
 für mich
hat die rote ..........  probier mir
unter zu schieben
unter dem nahmen ..... hackbraten
scheiße ...... riche ich sofort
hat der 2m ossi mit
speichel ....
...... sturtz
 in sich rein geschoben !!!
baaaaaaaaaaa
warum nicht alles ,,,,,
sagten anschließend
seine klagenen blicke !!! .....
.......... als dank !!! pfui
.
der pfleger der es servierte !!!
war nur opfer der roten !!! gleich gemert !!!

. unsere staats
bedinsteten
meist amts helfer
(wenn nicht ...... ab heute ....
..... schumeln schumel !!!
und ich habe immer recht .
... so machen wir das immer ..... hehe ..... aber psssssst)
wenn sie von mir wissen .
.. und beamte sind
und nichts gemacht haben .
.... gleich aufhängen !!!
ohne schumeln !!!
...........
 meist made in DDR
................. maden ist auch gut +++ ... danke
bring mich
mittellos
im auftrag der regirung
voher mit richterlichen verfügung
und gesetzlich vorgeschribenen
geritsvollzier
und 3 von mir angeforderten
polizisten als zeugen
die ich über mien beamten sein informierte !!!
wie den vollzieer auch !!!
die wiederum
mich informierten
das das in deuschland normal ist
was just geschiet
.
und scheiß ammis
brauchen wir hier auch nicht mehr !!!
im stasifressen TV ......... immer noch !!!

haben sie in der ddr
nur kontruliert  reingelassen
die schnüffler !!! MP !!!
deshalb die mauer !!!
volle kontrolle wegen den ammis
und meinem papa peter !!!
 .

keine grzimek hier
die halten das meist nicht so aus
wie MP und BOEKES
.
DAS SPEIS DER NAZIS
oder so ???? .....
... nicht meine abteilung


aber hört sich cool an .
..... oder ???
man bin ich gut ........... <3 hehe

Keine Kommentare: