Donnerstag, 15. Oktober 2015

because it is a "public input" is, namely completely !!!

Asked by a reader
NO COMMENT.YOUR BLOGS ARE AMAZING!DO YOU EARN MONEY FOR THIS ?

no
so I want to do not make money
that would be dirty money for me,
with the right
all people
to make money
because it is a "public input" is
namely completely !!!
including everything I've ever done on the net
is part of my work and contacts
must be protected now at the latest !!!
My official reports as an independent reviewer

 


Auf die Frage eines Lesers
KEINE Anmerkung, Blogs sind AMAZING! Verdienen Sie Geld für diese?


Nein
damit möchte ich kein geld verdienen
das wäre dreckiges geld für mich,
mit den rechten
aller menschen
geld zu verdienen
weil es eine "Öffentliche Eingabe" ist
und zwar komplett !!!
inclusive alles was ich im netz je gemacht habe
ist bestandteil meiner arbeit und kontakte
sind spätestens jetzt zu schützen !!!
mein amtliches gutachten als unabhängiger gutachter


Keine Kommentare: